• 21-11-2022
  • 12:30 - 17:30
  • Van der Valk Utrecht

Winthontlaan 4-6 3526KV Utrecht

Is jouw zorgorganisatie een van de koplopers van KIK-V en wil je alles weten over de implementatie activiteiten van het programma? Of is je bedrijf softwareleverancier in de VVT of implementatiepartner van KIK-V? Kom dan naar onze bijeenkomst op maandag 21 november in Utrecht. Je hoort dan alle ins en outs die nodig zijn om met de implementatie van KIK-V aan de slag te gaan.

Behalve onderwerpen als implementatie en de stand van zaken van het programma, staan we wat uitgebreider stil bij de volgende drie thema’s:

  • de implementatieaanpak van een datastation,
  • het gebruik van een datastation bij het beantwoorden van (nieuwe) informatie-uitvragen,
  • de voorgestelde werkwijze van gegevensuitwisseling met datastations.

Bezoek ook onze informatiemarkt

Tijdens deze middag is er ook een informatiemarkt waar datastation oplossingen kunnen worden bekeken. Je ontmoet er leveranciers (en collega-zorgaanbieders) die bezig zijn met datastation implementaties. Ze staan klaar om hun oplossingen te tonen, ervaringen te delen en vragen te beantwoorden.

Programmaoverzicht
12.30Inloop
13.00Plenair: Welkom en opening, toelichting op agenda
13.10Plenair: Stand van zaken KIK-V
14.00Pauze
14.10Parallelsessies:
  • Sessie 1: Aanpak implementatie op agenda
  • Sessie 2: Datastation en het beantwoorden van (nieuwe) informatie-uitvragen
  • Sessie 3: Gegevensuitwisseling met datastations

We organiseren de sessies drie keer in rondes van ongeveer 40 minuten. Zo kan iedereen elke parallelsessie bijwonen. 

16.30Plenair: Presentatie stappenplan voor de implementatie van KIK-V
16.50Plenair: Afsluiting en borrel
ContinuInformatiemarkt

Inschrijven

Inschrijven kan door een e-mail te sturen aan infokikv@zinl.nl met vermelding van naam en organisatie. Na inschrijving ontvang je de benodigde informatie voor deelname.

Inschrijven kan tot en met woensdag 16 november.